Odense Aafart søger Administrations- og kioskleder

 

Odense Aafart er i vækst, og vi søger derfor en nøglemedarbejder, som kan holde enderne sammen og være med til at udvikle forretningen til fortsat vækst.

 

Som Administrations- og kioskleder vil du være omdrejningspunktet for virksomhedens personale, og de mange events, der afholdes henover sæsonen.

 

Vi er en virksomhed bestående af skippere, teambuildinginstruktører og kioskpersonale. Om sommeren er vi ca. 30 ansatte i alderen 14-70 år. Da vi er en sæsonforretning går det rigtigt stærkt om sommeren, mens vi om vinteren planlægger den kommende sæson, udarbejder nye koncepter og opstarter nye samarbejder.

 

Om sommeren vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Vagtplaner for skippere, instruktører og kioskpersonale
  • Kundekontakt (telefon, mailkorrespondance, udarbejdelse af kontrakter på bookede ture og firmaarrangementer, afsendelse af faktura og opfølgning på debitorer)
  • Leverandører (indhentning af tilbud og bestilling af varer)
  • Ansvarlig for afvikling af events
  • Ansvarlig for egenkontrol
  • Afholde vagtplansmøder
  • Udarbejdelse af manualer for personale
  • Pengehåndtering
  • Ansvarlig for procedurer for rengøring og oprydning inde og ude
  • Ansættelse og oplæring af personale

 

I vinterhalvåret vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Forberedelse af events
  • Kontakt til eksisterende samarbejdspartnere
  • Konceptudvikling og kontakt til nye potentielle samarbejdspartnere
  • Møder med samarbejdspartnere
  • Ideudvikling på nye events
  • Optimering af eksisterende events
  • Udarbejdelse af årshjul i samarbejde med indehaver og PR ansvarlig
  • Opsøgende salg
  • Udsendelse af direct mails
  • Optimering af arbejdsprocesser
  • Udarbejdelse af statistikker og analyse af disse

 

Vi forventer at du:

  • Har en relevant administrativ uddannelse
  • Har relevant ledelseserfaring indenfor personaleledelse
  • Er resultat- og løsningsorienteret
  • Er proaktiv og tager ansvar for stort som småt, når du er på arbejde. 
  • God til at arbejde struktureret og detaljeret
  • Er høflig, hjælpsom og ærlig – og så forventer vi, at du vil hjælpe vores kunder på den bedst mulige måde.
  • Trives med en hektisk hverdag
  • Kommunikerer på dansk og engelsk i både skrift og tale
  • Erfaring indenfor detailhandel/fødevarer er et plus

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i en virksomhed, hvor der altid er fart over feltet. Du får stor indflydelse på dit eget arbejde, og vi forventer, at du tager ansvar og ejerskab på dit job.
  • Aafarten har eksisteret siden 1882, så du bliver en del af en virksomhed i vækst, men med mange stolte traditioner. Vi arbejder alle for at være bedst, tjene penge og have det sjovt.
  • Ansættelse i en uformel virksomhedskultur, som vi er stolte af og værner om
  • En spændende hverdag med mange forskellige opgaver
  • Et stærkt fællesskab, hvor teamsamarbejde er i fokus

 

Praktisk:

I sommerperioden foregår arbejdet i kiosken (april-uge 42). Fra uge 43-31. marts sidder vi i et kontorfællesskab i Odense.

Da der er tale om sæsonarbejde skal ferie afholdes udenfor højsæson. Dine arbejdstimer vil ligeledes være tilpasset sæsonen, således at du arbejder ca. 45 timer om ugen i sommerperioden og ca. 30. timer om ugen i vinterperioden.

 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller mangler du yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte direktør Morten Skytte på tlf. 40793003.

 

Kan du se dig selv i jobbet, og ønsker du at blive vores nye nøglemedarbejder, så send dit CV og ansøgning til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

 

Sidste frist for ansøgning er 15. januar 2018. Der vil blive afholdt samtaler løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning af sted nu.

 

 

Vind billetter til Aafarten - klik her

Vind billetter til Aafarten

Tilmeld dig nyhedsbrevet og vær med i lodtrækningen

om fribilletter.


Hver måned trækker vi lod om 1 x 4 fribilletter til en tur

med Aafarten blandt modtagerne af vores nyhedsmail.



Luk